مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر


به گزارش مشرق به نقل از فارس، رویترز نوشت:ماهیگیران هندی به جا مانده از حمله ناو آمریکایی به قایق ماهیگیری در سواحل امارات، ادعاهای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه حمله و تیراندازی پس از آن انجام شده که این قایق به اخطار کشتی آمریکایی بی‌توجهی کرده، را رد کردند.

یک کشتی آمریکایی روز دوشنبه با شلیک به یک قایق کوچک در سواحل امارات متحده عربی باعث کشته شدن یک نفر و مجروح شدن سه نفر شد. مسئولان این کشتی مدعی شده بودند که این قایق ماهیگیری با سرعت بالا و بی‌توجه به اخطارهای داده شده، به آن‌ها نزدیک شده است.

یکی از ماهیگیران این قایق که روز گذشته بر اثر جراحات وارده از تیراندازی کشتی آمریکایی در بیمارستان بستری شده بود، گفته است که آن‌ها هیچ اخطاری پیش از آنکه کشتی آمریکایی به روی آن‌ها آتش بگشاید، دریافت نکرده‌اند. وی همچنین عنوان کرده که آن‌ها قصد داشته‌اند از کشتی آمریکایی دور شده و از برخورد با آن‌ جلوگیری کنند.

"ماتو موریناج" این ماهیگیر 28 ساله است که در مصاحبه خود از بیمارستان و در حالی که پاهایش به دلیل اصابت گلوله‌های کالیبر 50 کشتی آمریکایی متلاشی شده، با رویترز گفته است: ما به کلی هیچ اخطاری دریافت نکردیم، ما سرعت خود را افزایش دادیم و تلاش کردیم تا از آن‌ها دور شویم، سپس ناگهان به ما شلیک شد. ما علایم و پیام‌های هشدار را می‌شناسیم، اما چیزی (از این علائم) نبود؛ این (تیراندازی) بسیار ناگهانی بود. دوست من کشته شد، او رفت. نمی‌فهمم چه اتفاقی افتاد.

6 هندی و 2 اماراتی دیگر که بر این قایق ماهیگیر سوار بوده‌اند، عنوان کرده‌اند زمانی که در حال برگشت از ماهیگیری بوده‌اند، در خارج از آب‌های جبل‌علی هدف قرار گرفته‌اند.

"موتا کنان" 35 ساله یکی از این افراد است که می‌گوید: ما در حال ماهیگیر بودیم، و سپس در مسیر بازگشت آن‌ها شروع به تیراندازی به ما کردند، تیراندازی‌های بسیار زیاد، مثل یک طوفان.

"پاندو سانجان" 26 ساله هم دیگر بازمانده‌ای است که می‌گوید: این اولین بار ما نیست که با قایق سفر می کنیم و همه ما می‌دانیم که یک اخطار چیست.

با این حال، دولت آمریکا تاکنون هیچ عذرخواهی بابت این حمله و کشتن یکی از این ماهیگیران انجام نداده، و همین امر هم موجب خشم برخی از رسانه‌های هندی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:42 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 525474
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1